کوسن

7 مورد از جدیدترین مدل کوسن مبل راحتی 2022 جدید و شیک

کوسن مبل راحتی

یکی از پرکاربردترین انواع مبل ها، مبل راحتی می باشد که به تنهایی راحتی قابل قبولی دارند. اما استفاده از کوسن مبل راحتی می تواند برای شما راحتی بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. حال قصد داریم تا انواع مدل کوسن برای مبل راحتی و کوسن مبل مدرن را برای شما معرفی و بررسی کنیم تا در صورت نیاز این مدل از کوسن ها را برای خانه خود به کار ببرید. انتخاب چند طرح از جدیدترین مدل کوسن مبل راحتی برای دکوراسیون خانه شما می تواند منجرب به تغییرات عمده در دکوراسیون منزل شما شود.

برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل همیشه نیاز نیست که تغییراتی در لوازم بزرگ ایجاد کنید، حتی می توانید با افزودن برخی از وسایل تزیین مبل با کوسن نیز رنگ و انرژی تازه ای به منزل خود ببخشید. امکان تعویض زود به زود مبلمان با توجه به قیمت بالای آن ها امکان پذیر نیست اما می توانید با خرید چند کوسن رنگی شیک و زیبا جلوه مبل خود را دو چندان نمایید. اگر می خواهید با جدیدترین مدل های کوسن مبل راحتی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

جدیدترین انواع مدل های کوسن مبل راحتی

Array

همانند دکوراسیون منزل، کوسن ها نیز دارای سبک های مختلفی هستند. به طوری که بعضی از کوسن ها با سبک کلاسیک و سلطنتی، بعضی دیگر با سبک مدرن و دسته ای دیگر نیز با سبک سنتی هارمونی خاصی دارند. مدل کوسن ارتباط تنگاتنگی بسته به نیاز شما، سبک دکوراسیون خانه و فاکتورهای جانبی دیگری دارد.

کوسن مبل کلاسیک و سلطنتی

برای تهیه کوسن های کلاسیک معمولا از پارچه های نقش دار و تزیین شده که مطابق با سبک مبلمان سلطنتی هستند استفاده می کنند. این کوسن ها عمدتا به رنگ کرمی، قهوه ای، نسکافه ای، بژ و شیری هستند. برخی از آن ها نیز نواردوزی هایی بر روی لبه های خود به رنگ نقره ای یا طلایی دارند. اگر دارای مبلمان استیل و پر نقش و نگار هستید می توانید از کوسن های کلاسیک متناسب با فرم مبل خود و به رنگ زرشکی، قهوه ای، نسکافه ای، کرمی و بژ استفاده کنید.

کوسن مبل مدرن و اسپرت

مدل کوسن مبل راحتی مدرن، ساده و شیک است و همین مسئله موجب زیبایی آن ها شده است. با استفاده از این تزیین مبل با کوسن می توان فضایی ساده و صمیمی به وجود آورد. کوسن های مدرن می توانند گزینه مناسبی برای مبل های راحتی باشند. در تولید کوسن های مدرن و اسپرت از پارچه های ساده، بافت دار، طرح دار که طرح  و نقشی مدرن دارند استفاده می کنند. علاوه بر کوسن در این مدل از مبل ها، استفاده از میز جلو مبلی به همراه یک رانر مدرن و شیک، می تواند زیبایی دیزاین خانه شما را دو چندان کند!

جدیدترین مدل کوسن مبل راحتی

Array

به دنبال کوسن برای مبل راحتی هستید که ترند و جدید باشد؟ به مدلهای کوسن مبل راحتی زیر دقت کنید. هر ساله کوسن های خاصی ترند شده و به بازار عرضه می شوند. این کوسن ها طرفداران بسیاری دارند که با متفاوت بودن سبک دکوراسیون داخلی مدل های مخصوصی برای آن ها پیشنهاد می شود. از جدیدترین کوسن های موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1. کوسن های ساتن و ابریشم

Array

مدل کوسن مبل راحتی که از پارچه های ساتن و ابریشم تهیه می شوند بسیار شیک و خاص هستند و معمولا از آن ها برای مبل های سلطنتی و سرویس های خواب استفاده می کنند. البته گاهی اوقات از این کوسن ها به صورت ساده و تک رنگ در مبل های راحتی نیز استفاده می شود. کوسن های ساتن یکی از انتخاب هایی است که می تواند در ست کردن کوسن و مبلمان شما زیبایی را به خانه شما بیاورد.

2. کوسن مخمل

Array

کوسن های مخمل از بهترین گزینه های برای مبل راحتی هستند. این نوع از مدل مبل راحتی ضمن زیبایی دارای دوام و استحکام مناسبی می باشند. اما در نگهداری از آن ها باید بیشتر دقت نمود تا پرزهای کوسن دچار سایش نشود.

3. کوسن بافتنی و مکرومه

Array

در طی چند سال اخیر کوسن های بافتنی و مکرومه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این کوسن ها که از کامواهای رنگارنگ و ساده بافته می شوند و تنوع رنگ و مدل بالایی دارند. از این رو به راحتی می توانید آن ها را با مبل راحتی خود هماهنگ کنید. حتی می توانید کوسن های مبل راحتی بافتنی خود را با شال مبل نیز ست نمایید. کیفیت این کوسن های مبل راحتی به جنس نخ کاموا بستگی دارد و اگر از نخ با کیفیتی باشد چندین سال می توانید به همان زیبایی از کوسن استفاده کنید.

4. کوسن پته دوزی

Array

کوسن های پته دوزی از جمله صنایع دستی ایرانی هستند که به شکل سوزن دوزی بر روی یک پارچه پشمی دوخت می شوند. این کوسن ها معمولا دارای رنگ های شادی مانند نارنجی، قرمز و آبی هستند. اگر به سبک سنتی ایرانی و یا دکوراسیون سنتی علاقمند هستید این کوسن ها می توانند مکمل خوبی برای دکوراسیون منزل شما باشند. کوسن پته دوزی پر نقش و نگار است، از این رو می تواند گزینه مناسبی برای استفاده بر روی مبل های راحتی ساده و کمرنگ باشد. یکی از چندین کاربرد کوسن می باشد که کوسن های پته دوزی شده شما را به دوران قدیم می برد!

5. کوسن پولکی

Array

نوع دیگری از کوسن های مبل راحتی کوسن پولکی است. این کوسن ها از پارچه های پولکی رنگی که معمولا طلایی یا نقره ای هستند تهیه می شوند. با توجه به اینکه کوسن های پولکی براق و پر زرق و برق هستند بهتر است اگر می خواهید از آن ها استفاده کنید در محیط اتاق نشیمن کمتر از وسایل نقره ای یا طلایی استفاده نمایید. کوسن های پولکی طلایی می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون داخلی به رنگ سرد، خنثی و طوسی باشد. اما برای دکوراسیون پذیرایی به رنگ های گرم کوسن نقره ای هماهنگی بیشتری دارد.

کوسن پولکی رویاگالری

Array

یکی از مدل های جذاب و جوان پسند مدل های مختلف کوسن، تصویر بالا یعنی کوسن مربعی طرح بال فرشته مخمل مشکی پولکی طلایی می باشد که جنس پارچه به کار رفته، ترک درجه یک می باشد.

فقط با 140 هزار تومان این محصول جذاب رو در خونت تحویل بگیر!

6. کوسن تکه دوزی

Array

کوسن های تکه دوزی از جدیدترین مدل کوسن مبل راحتی موجود در بازار هستند که از پارچه های رنگی و متنوع به صورت چهل تیکه دوخته شده اند. برای تهیه این کوسن ها معمولا از پارچه های رنگی، شاد و گرم استفاده می کنند. از این رو می توانند گزینه مناسبی برای استفاده در مبل و دکوراسیون رنگ ملایم است. این کوسن ها با سبک خانه های مدرن می توانند هارمونی خاصی ایجاد کنند. کوسن های تکه دوزی با طرح نسبتا شلوغ در کنار مبل های ساده جلوه بی نظیری دارند.

7. کوسن خز

Array

کوسن خز یک جدیدترین مدل کوسن مبل راحتی به سبک مدرن است که برای تهیه آن از پارچه های خز با پرز بلند استفاده می کنند. با کمک این کوسن ها در دکوراسیون پذیرایی می توان محیطی گرم و دنج به وجود آورد. کوسن خز مخصوصا برای فصل پاییز و زمستان بسیار شیک و کاربردی است.

البته افرادی که در مناطق سردسیر سکونت دارند می توانند به صورت چهار فصل از این کوسن ها استفاده کنند. کوسن های خز در کنار کوسن های مدرن و ساده نیز هارمونی خاصی دارند. کوسن های خز یکی از پیشنهادهای مناسب برای استفاده به عنوان کوسن نشیمن یا زمینی می باشد که می توانید از آن ها بهره ببرید.

جدیدترین مدل کوسن مبل های راحتی

Array

یکی از مدل های خز کوسن که در رویاگالری جزو پرطرفدارترین ها و مناسب کوسن های مبل راحتی می باشد. ست کوسن 4عددی طرح موج چرم مشکی مخمل کرم یک انتخاب بسیار هوشمندانه است.

انواع شکل کوسن

Array

کوسن های مبل راحتی علاوه بر مدل در شکل های مختلفی نیز تولید می شود که هر یک در نوع خود منحصر به فرد و خاص باشند. از رایج ترین شکل های کوسن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کوسن مربع
  • کوسن مستطیل
  • کوسن گرد
  • کوسن قلبی
  • کوسن استوانه ای
  • کوسن شش ضلعی

هر کدام از کوسن های مبل راحتی بالا می توان چیدمان متفاوتی داشته باشد. برای آگاهی از انواع مدل چیدمان کوسن می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

سخن پایانی

همانطور که اشاره شد کوسن مبل راحتی و سلطنتی دارای مدل ها، طرح و رنگ های مختلفی است. از این رو می توانید به راحتی متناسب با سلیقه و سبک چیدمان منزل خود شیک ترین و جدیدترین مدل کوسن مبل راحتی را انتخاب و خریداری کنید و بدین ترتیب تغییراتی چشمگیر در فضای منزل خود ایجاد کنید. فروشگاه های متعددی وجود دارد که در زمینه عرضه انواع رانر، کوسن و … مشغول به فعالیت هستند. از بهترین مجموعه ها در این زمینه می توان به رویا گالری اشاره نمود که از برترین تولید کنندگان رانر، رومیزی و کوسن در ایران هستند و جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می ‎دهند.

سوالات متداول درمورد مدل کوسن مبل راحتی

کوسن پولکی مناسب چه مکانی می باشد؟

با توجه به اینکه کوسن های پولکی براق و پر زرق و برق هستند بهتر است اگر می خواهید از آن ها استفاده کنید در محیط اتاق نشیمن کمتر از وسایل نقره ای یا طلایی استفاده نمایید. اطلاعات بیشتر در مقاله بیان شده است.

چه نوع کوسنی برای مبل های مدرن و راحتی مناسب است؟

کوسن مبل راحتی مدرن ساده و شیک است و همین مسئله موجب زیبایی آن ها شده است. با استفاده از این کوسن ها می توان فضایی ساده و صمیمی به وجود آورد. کوسن های مدرن می توانند گزینه مناسبی برای مبل های راحتی باشند.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *