دکوراسیون

انواع مدل کاغذ دیواری در سال 2022

انواع مدل کاغذ دیواری در سال 2022

کاغذ دیواری یکی از انواع مصالح ساختمانی است که برای تزیین دیوار ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها و سایر ساختمان ها استفاده می شود. امروزه انواع مدل کاغذ دیواری در جنس، رنگ و طرح های مختلف موجود است که شما با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب می کنید. كاغذ دیواری ها اغلب به شکل رول تولید می شود و با استفاده از انواع چسب بر روی دیوار چسبانده می شوند و همچنین می توانید بخش هایی از دکوراسیون خانه خود را با داشتن رانر جلوه زیبایی ببخشید.

همچنین از کاغذ دیواری برای از بین بردن ناهمواری های موجود در دیوار و بهتر شدن ظاهر دیوار استفاده می شود. همان طور که انواع مدل کاغذ دیواری برای تزیین دیوار داخلی خانه خود استفاده می کنید ست کردن طرح و رنگ های مختلف کوسن باعث زیبایی چشم نوار نمای داخلی خانه می شود. اگر می خواهید درباره چند مدل کاغذ دیواری برای سال جدید اطلاعاتی را کسب کنید ما را همراهی کنید.

کاغذ دیواری

Array

امروزه انواع مدل کاغذ دیواری یکی از محبوب ترین وسایل برای طراحی و دکوراسیون فضای خانه است که با استفاده از آن می توانید نمای خانه را با هزینه کم و در زمان کوتاه تغییر و بازسازی کنید. کاغذ دیواری مانند پوششی است که می تواند قسمتی و یا کل یک دیوار را با آن بپوشانید که هرکدام برای نصب و اجرا به چسب خاصی نیاز دارند. تنوع نوع و جنس کاغذ دیواری بسیار زیاد است، شما می توانید ترکیبی از کاغذ دیواری و انواع مدل تزیینات چوبی رنگی را برای دکوراسیون دیوار در خانه استفاده کنید و فضای خانه خود را زیباتر کنید.

انواع مدل کاغذ دیواری

به دلیل وجود انواع مدل کاغذ دیواری شما می توانید متناسب با سلیقه خود بهترین مدل را انتخاب کنید و دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. برای آن که متناسب با نیاز خود كاغذ ديواري خریداری کنیم، بهتر است قبل از خرید، انواع مدل های آن را بشناسیم و بر اساس جنس و نوع، آن ها را انتخاب کنیم. انواع مدل کاغذ دیواری به شرح زیر است:

  • کاغذ دیواری کاغذی
  • نانو
  • pvc
  • مخمل
  • کلاسیک
  • چند بعدی
  • مدرن
  • آجری
  • هنری
  • پوستری
  • گل دار
  • پارچه ای
  • فلزی
  • پتینه

کاغذ دیواری کاغذی

کاغذ دیواری کاغذی یکی از انواع مدل کاغذ دیواری می باشد که بسیار نازک است و می تواند نمای زیبایی را ایجاد کند، برای چسباندن آن از چسب مخصوص استفاده می کنند. این مدل قابل شستشو نیست و در بهترین حال بین 1 تا 2 سال عمر می کند و افراد به دلیل قیمت کم و مقرون به صرفه بودن، از این مدل کاغذ دیواری استفاده می کنند. این مدل به راحتی از دیوار جدا می شود، به همین دلیل در هنگام جابه جایی وسایل باید مراقب باشید که آسیب نبیند.

کاغذ دیواری نانو

امروزه بسیاری از وسایل با دانش نانو تولید می شوند، کاغذ دیواری نانو یکی از این وسایل است. كاغذ ديواری نانو دوده و گرد خاک به خود نمی گیرد و اصلاً کثیف نمی شوند، در برابر تابش آفتاب و گرما مقاومت بالایی دارند و این مزایا باعث شده است که قیمت این نوع مدل بالاتر از انواع دیگر باشد. همچنین از کاغذ دیواری نانو می توانید برای انواع مدل رومیزی هم استفاده کرد.

کاغذ دیواری pvc

Array

این نوع کاغذ دیواری از دوام بالایی برخوردار است و می توانید آن را به راحتی شستشو دهید. این مدل طول عمر بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند و تقریباً حدود 5 سال شکل ظاهری خود را حفظ می کند. این محصول در طرح و شکل های متنوع تولید و در بازار عرضه می شود.

کاغذ دیواری مخمل

کاغذ دیواری مخمل یکی دیگر از انواع مدل کاغذ دیواری است که دارای طرح های بعددار با جنس مخمل است. برای ساخت این نوع کاغذ از پارچه و پی وی سی استفاده می شود و طرح های چاپ شده روی این مدل از جنس مخمل است، به همین دلیل نمی توانید آن را با هیچ شوینده ای بشویید. این مدل کاغذ دیواری نسبت به بقیه مدل ها گران تر بوده و دارای استایل و تیپ خاصی است.

در صورتی که سبک دکوراسیون خانه شما به صورت کلاسیک می باشد می توانید از چیدمان کوسن خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. همچنین می توانید بدون هیچ تردیدی کاغذ دیواری مخمل انتخاب کنید. این نمونه به دلیل بافت و طرحی که دارد با مبلمان و سایر وسایل خانه شما هماهنگ می شود.

کاغذ دیواری کلاسیک

Array

کاغذ دیواری کلاسیک دارای مدل های فوق العاده ای است؛ این نمونه از انواع مدل کاغذ دیواری به صورت آنتیک و دلنشین است، آرامش خاصی را به محیط وارد می کنند، نمای خانه را تغییر می دهد و باعث افزایش انرژی شما می شود. این نوع کاغذ در برابر نور آفتاب مقاوم است و کیفیت بالایی دارد.

کاغذ دیواری چند بعدی

کاغذ دیواری چند بعدی یکی از انواع مدل کاغذ دیواری است که طرف داران زیادی را به خود جلب کرده است. انتخاب درست این مدل و طرح کاغذ، می تواند نمای خانه شما را خاص تر کند. کاغذ دیواری سه بعدی در طرح و مدل های مختلفی تولید می شود و شما با توجه به محیط خود بهترین نوع را انتخاب کنید. این نوع از کاغذ دیواری قابل شستشو است و به راحتی می توانید آن را تمیز کنید.

کاغذ دیواری مدرن

استفاده از کوسن نشیمن کنار کاغذ دیواری های مدرن یکی از به روز ترین نوع کاغذ دیواری است؛ این مدل علاوه بر طرح و الگوهای خاص، به افراد اجازه می دهد تا مدل های جدید را براساس استایل خانه خود انتخاب کنند و شما می توانید بر اساس سلیقه خود کاغذ دیواری را انتخاب کنید. اگر می خواهید فضای خانه خود را خاص کنید، باید بدانید که چه رنگ هایی به عنوان رنگ های محبوب برای رنگ آمیزی فضاها شناخته شده اند.

در حال حاضر رنگ های مرجانی، خاکستری ، طلایی، خردلی به عنوان محبوب ترین رنگ ها مورداستفاده قرار می گیرند، هرچند که ممکن است رنگ سال متفاوت با این رنگ ها باشد.

کاغذ دیواری آجری

Array

امروزه یکی از خاص ترین انواع مدل کاغذ دیواری، کاغذ دیواری آجری است که دارای تنوع رنگی بسیار بالا است و می تواند نمای خانه را زیبا کند. فرقی نمی کند که مبلمان یا وسایل خانه شما چه رنگی است بلکه تنوع بالای این نوع کاغذ می تواند نمای خانه را تغییر دهد. کاغذ دیواری های آجری در طرح و مدل های متنوعی تولید می شوند. اگر شما جز افرادی هستید که علاقه به استفاده از طرح های خاص در دکوراسیون داخلی دارید، این مدل  گزینه بسیار مناسبی است.

کاغذ دیواری هنری

انواع مدل کاغذ دیواری با گذشت زمان تغییر می کند و می تواند نمای خانه و رانر میز ناهار خوری شما را به طور کلی تغییر دهد. اگر فرد حساسی هستید و می خواهید نمای خانه خود را به صورت کلی تغییر دهید، بهتر است از این کاغذ دیواری استفاده کنید. کاغذ دیواری لاکچری با طرح گل، پرندگان و سایر طرح ها می تواند زیر گروه این نوع کاغذ دیواری ها باشند.

کاغذ دیواری پوستری

Array

این مدل کاغذ دیواری در انواع مدل تولید می شود و تنها تفاوتی که دارد این است که شما می توانید آن را در ابعاد بزرگ تر تولید کنید و تصاویر بر روی این کاغذ دیواری با کیفیت بالا چاپ می شوند. کاغذهای فیبر، چرم، کتان و پاستل از مواد اولیه برای ساخت این مدل کاغذ است. تنوع بالای این نوع به شما اجازه می دهد که به راحتی تصمیم بگیرید و کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری گل دار

کاغذ دیواری گل دار یکی از انواع مدل کاغذ دیواری است که اولین بار در کشور ژاپن مورد استفاده قرار گرفت. در این نوع کاغذ دیواری بیشتر از رنگ های ملیح مانند  گلبهی، آبی آسمانی، صورتی کم رنگ، طلایی، قهوه ای و سفید براق استفاده می شود. همچنین متریال به کار برده در تولید این نوع کاغذ باعث شده است بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید. در واقع شما می توانید با ست کردن کوسن و مبلمان با استفاده از متریال رنگ بندی کاغذ دیواری گل دار چلوه خاصی را به خانه خود بدهید.

کاغذ دیواری پارچه ای

یکی از انواع مدل کاغذ دیواری که از آن برای تزیین فضای خانه استفاده می شود، پوستر کاغذی است. در ساخت این نوع کاغذ از یک ماده سبک وینیل استفاده می شود، همچنین لایه های طرح دار این نوع کاغذ دیواری بر روی روکش چاپ شده اند و به همین دلیل عمر مفید بالایی دارد.

کاغذ دیواری فلزی

Array

کاغذ دیواری فلزی دارای رنگ های متالیک یا رنگ های مربوط به فلزات است. این مدل برای افرادی که عنصر بدنشان از نظر فنگ شویی فلز است، مناسب است. همچنین این کاغذ دیواری در رنگ طلایی، نقره ای، مسی و برنزی تولید می شود.

کاغذ دیواری پتینه

هنر پتینه از معجزه رنگ ها استفاده می کند و هر چه را که بخواهید بر روی دیوارها خلق می کند. امروزه تولیدکنندگان کاغذ دیواری از این هنر در تولید استفاده می کنند و پوسترهای زیبایی را در بازار عرضه می کنند. استفاده از این مدل کاغذ دیواری مانند کار پتینه می تواند خانه شما را خاص تر کند.

نتیجه گیری

کاغذ دیواری قرن هاست که جلو ه و سبک محل زندگی ما را زیباتر کرده است. جادوی رنگ ها، محیط زندگی ما را خاص تر کرده اند و از این طریق می توان از آن برای نمایی بهتر برای فضا استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم برای زیباتر شدن دکوراسیون منازل خود سایر وسایل مانند رومیزی و رانر را متناسب با کاغذ دیواری انتخاب کنید. رویا گالری یکی از برترین فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع رومیزی و رانر است که دارای تنوع بسیاری است شما می توانید مطابق با سلیقه خود رومیزی و رانر را انتخاب و اقدام به خرید کنید.

انواع مدل کاغذ دیواری کدامند؟

کاغذ دیواری کاغذی - نانو - pvc - مخمل - کلاسیک - چند بعدی - مدرن و...

کاغذ دیواری مخمل به چه صورت است؟

کاغذ دیواری مخمل یکی دیگر از انواع مدل کاغذ دیواری است که دارای طرح های بعددار با جنس مخمل است. برای ساخت این نوع کاغذ از پارچه و پی وی سی استفاده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *